ULTRAMARINAS

Somos una nueva compañía teatral gallega, centrada en la experimentación creativa. Nuestro equipo dirigido por Sandra Moya, —dirección de escena y dramaturgia, interpretación y composición musical y audiovisual—, junto a María Gutiérrez —responsable de la plástica escénica, vestuario, escenografía y caracterización.

Además, contamos con la colaboración de un equipo de artistas y profesionales del medio para llevar a cabo todo tipo de producciones.

ULTRAMARINAS

Somos unha nova compañía teatral galega, centrada na experimentación creativa. O noso equipo dirixido por Sandra Moya, —dirección de escena e dramaturxia, interpretación e composición musical e audiovisual—, xunto a María Gutiérrez —responsable da plástica escénica, vestiario, escenografía e caracterización.

Ademais, contamos coa colaboración dun equipo de artistas e profesionais do medio para levar a cabo todo tipo de producións.